gokväll'

Sitter hos Karro, nybadad iklädd i min rödrutiga pyamas :D mycket mysigt. Vi har varit och tränat ikväll, ett pass för en gångs skull. Abs, ett passs för mage och rygg, så nu känner jag mig jätte duktig, gör hon säkert också för den delen :D. Har redan tränat två gånger den här veckan & imorgon blir det en tredje med coopertestet i skolan. Är företsten konstigt nog väldigt nervös inför det, har ingen aning om vad jag kommer springa på för tid.

Igår hann jag inte med bloggen, var ute och fotade i det fina vädret, vilket resulterade en hel del fina bilder faktist. Jag lägger in dom imorgon när jag är hemma.

Nu ska vi ta oss lite glass med chokladsås, strössel och bananer! , mummmmmmmmmmmmma!

VICTOR CLAUDIUS, JAG ÄLSKAR DIG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: