Hösten är så vacker..



den får allting att se så

mysigt ut


Alla vackra träd med de färgglada löver i olika färger, som sedan faller ner till marken och fortfarande bara gör allting så fint. Hösten är nog en årstid som passar mig. Trots att somaren just passerat.. men ändå? det är något speciellt. På samma gång som hösten är något för mig, lider många av deprissioner just under denna fantastiska tid. Vilket jag istället gör på våren, våren ger mig ångest, tvivel, alergi, ont i magen. Nej, våren är ingen årstid som gör mig lycklig, trots att skolan börjar ta slut och man har hela sommaren framför sig.


Jag har iafall nýss gått en promenad med victor i det soliga vädret, kanske inte många dagar till det är såhär fint väder så man får passa på! Ska sätta mig och läsa lite till i min svenska bok bara 300 sidor att läsa idag, herregud vad jag har prioriterat den boken bra! Gick upp klockan 8 både igår och idag för att läsa. Får väl i värsta fall försöka hitta lite bokresencioner om den boken annars. Ikväll ska jag och min Isabelle se Patrik 1,5 tycker att den verkar riktigt bra faktist. Men upp till bevis ikväll då!


Kommentarer
Postat av: julia

Hösten är vacker, och du är vacker, och jag älskar dig! hoppas bion är bra ikväll vilket jag tror :)

2008-09-28 @ 13:37:17
URL: http://juliarosberg.blogg.se/
Postat av: Anna

lovisa vart har du köpt dina byxor? :)

2008-09-30 @ 19:18:57
Postat av: Lovisa

Svar till dig Anna: Det är leggins som ser ut som jeans, köpte dom på gina tricot i Halmstad i sommras. Men vet även att dom funnits på bik bok här i stan också :-)

2008-09-30 @ 19:57:41
URL: http://lovisabrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: