idol

har lånat Jacobs dator och ligger i sängen och kikar lite på Ellos hemsida, hittar en massa fint! Har pluggat nu ett tag och tänkte faktiskt unna mig lite annat för en stund :-) Pratade nyss med sjuklingen Karolina i telefonen, saknar den tjejen, inte sett henne på en massa dagar, torsdags eller så men får troligen göra det imorgon.

Ikväll är det idol klockan 20.00 och då kan jag lova att jag sitter framför tvn iafall, något som jag sett framemot hela dagen! (förrutom min lunch med lina) :D ae nu ska jag äta lite mat, skriver senare om jag hinner!


Kommentarer
Postat av: Karolina

Hejsan älsklingsgumman! Jag tyckte att detta var ett bra läge att kanske skriva något poetiskt som vi snackade om sist =) Föresten skriver du otroligt bra :D Jag saknar dig också ska du veta, våra vägar har inte direkt korsats de senaste dagarna, som vi är så vana vid. Älskar dig jättemycket, och ringer säkert i pausen i Idol ikväll. Nu måste jag plugga klart svenskan, puuh! Puss <3

2008-09-16 @ 18:50:37
URL: http://darliiing.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: