idol

Jag hoppas verkligen inte att någon missade idolavsnittet i Karlstad idag!
Herregud vilken duktig tjej, 16 år och bäst av alla dom jag hört i idol hitills.
Rysningar i hela kroppen & gud vad hon kommer komma långt, tom vinna?
fasinerad som tusan, va bara tvungen att skriva det.

aja, pluggat nu, kan det nog nogorlunda bra, annars är det ju inte hela
världen iafall. Min plan för kvällen var att se titanic (vilket jag aldrig gjort)
men tror inte jag orkar det idag, kommer somna om jag lägger mig ner
och om jag väl ska se den så vill jag verkligen se den också! =)

idag på modevisningen var älskade Gamsäter med, jätte duktig!

Godnatt på er (K)


Kommentarer
Postat av: Karolina

Hoppas du får en skön helg, det förtjänardu :) puss

2008-09-11 @ 22:42:11
URL: http://karooolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: