morgonpromenad

Vaknade redan vid kvart över 8 idag, men trots min pigghet lyckades jag somna om i 30 minuter till iafall. Sedan var jag alldeles för pigg för att fortsätta sova så jag kollade lite på tv och tog mig sedan ut på en promenad och fotade lite hästar. Tänkte att det skulle vara kul och ta på något djur. Och hästar kan man komma ganska nära så, det va kul. Vädret var strålande imorse, jätte blå himmel utan några som helst moln, men en timma senare blev himmlen istället full med moln.menmen, här kommer lite bilder som ni kan kolla på om ni har lust.




Nu jag strax ta bussen in till stan och kolla på modevisningen en snabbis, sedan åker jag till min kusin.

Kommentarer
Postat av: Lina

Jättefina bilder :)

2008-09-14 @ 20:12:53
URL: http://linajosefinberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: