söndag

Godmorgon! :-) har precis varit i ekholmen och köpt lite godis med Philip, han köpte med sig till sina vänner i Norge, som visst verkar saknar det svenska godiset! Jag har tänkt på det förrut, i Sverige har man otroligt mycket lösgodis just, jag menar åker man utomlands så finns det ju i princip bara chocklad? Har inte sett lösgodis i något av alla dom länder jag har varit i iafall, men på vissa ställen finns det nog :).

Vaknade innan 9 imorse och kände som dagen innan att det var omöjligt att somna om, nu har man vant sig att gå upp tidigt och det kan jag inte vända på helgerna, lite synd faktist. Men å andra sidan skönt, perfekt tillfälle för mig att plugga. Skrivit lite på idrotts uppsatsen som ska vara inne i veckan.

Ska kolla på reprisen från idol nu, missade i onsdags då jag och issa tryckte tröjor. Vid 2 tar min bror tåget tillbaka till Norge.. och det dröjer ännu en månad innan han kommer... men ikväll kommer iafall älskling hem, & Frida också för den delen som jag ska se till att träffa! :-) ♥

Föresten skulle jag vilja rekommendera en blogg, http://mammasprinsessaa.blogg.se helt fantastisk tjej :o. 16 år och mamma, och hon verkar dessutom klara det galant! Jätte kul att läsa, gör det ni med om ni har lust!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: