tisdag

 
Idag har världens underbaraste människa födelsedag, min pappa! <3
Grattis till honom, troligtvis läser han inte de här, men ville säga det ändå. Jag är hos min mami nu, så kan inte fira han på något sätt, tror inte han vill de heller eftersom att det verkligen inte är märkvärdigt att fylla år som vuxen om det nu inte är något jämt! Men åkte iafall och ställde en blombukett i en vas hemma hos honom så blir han nog glad, egentlgien är det bara en bortförklaring för att för att vi inte kommit på någon bättre present än, snälla hjälp?

Skippade orienteringen idag på grund av "huvudvärk", men egentligen ville jag bara inte sluta senare än vad vi brukar på tisdagar & orintering är verkligen inte min specialltitet. Vilket inget egentlgien är men, lokalsinne & lovisa.. är nog den västa kombinationen. KAn ju bara säga att det tog ett antal veckor innan jag kunde hitta hem själv när vi hade flyttat hit, och fy vad irriterad min bror va på mig att han alltid fick vänta för annars skulle jag inte hitta hem.

Nu ska jag ta och skriva lite företagsekonomi, och läsa igenom religionen. sen ska jag nog träffa Victor, och förhoppningsvis blir det även att se på idol ikväll. Vilket jag längtar efter varje dag, vet inte varför jag tycker att det är så bra just i år. Men tycker iafall att det är lite spännande att det är väldigt många 16 åringar, jag blir imponerad! Tänk om man bara kunde sjunga, vad kul det skulle vara.

Kommentarer
Postat av: Philip(storebror:)

Gratta pappa från mig! Vilka fina bildet du hade laddat gillade speciellt den med ringen kändes nice!





Kraaam

2008-09-30 @ 19:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: