trött



Här har jag laddat upp några av de bilder jag tog i tisdags. Jag är nöjd med dom, men ge gärna synpunker om ni har :D. Coopertestet idag gick bra för min del trots huvudvärk (fick på ett ungefär ingen mat idag i skolan), "matte provet" kan man nog mer kalla för läxförhör, det va 4 uppgifter, iof va det a,b,c på alla men ändå. Så det va skönt.

Efter idrotten var jag och marina tvugna att gå & kolla på det nyöppnade gina, och gud vad grejer. Efter det va min energi helt slut och jag satte mig i bilen med pappa och åkte hem. Ska fixa mig nu, sen se idag tänkte och faktist sova. Är riktigt trött, trots en bra sömn inatt & sent blev det inte heller. Somnade nog ifrån karro ganska så direkt när jag la mig. Ont i hela kroppen, så bäst jag sover iställer för att klaga!

Imorgon är det fredag, det innebär 2 och 1/5 timmas håltimma innan iv.. segt, men sen, så skönt med helg! Inga planer för morgondagen faktist. Men vad jag vet är att helgen kräver rätt så mycket plugg av mig..

Godnatt / Lovisa <3

Kommentarer
Postat av: Karolina

dom två sista var ju underbart fina =D

2008-09-26 @ 06:58:22
URL: http://karooolina.blogg.se/
Postat av: Lina

Jätte fina Lovisa :) Ser fram emot att gå ut och ta höstbilder med dig snart ngn dag! Gillar verkligen din höstbild! Hörs imorgon, sleep tight!

2008-09-26 @ 21:52:52
URL: http://linajosefinberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: