utelåst (Y)

Nyligen hemkommen från skolan, hade iv på folkunga och när jag kom hem var jag visst utelåst. Fick ringa runt familjen och ingen va förtillfället i närheten så fick sitta och vänta på att Jacob skulle komma hem, och efter att några regnskurar fallit så visst gjorde han det:-) .  har iafall hunnit plugga ett tag nu, som jag hade planerat.

Nu blir det att öka lite med fixandet så jag hinner till isabelle till halv 7, där blir det käk med en massa tjejer. Mysigt! Känner mig dock fortfarande lite halvkrasslig, men ibumetin kan ju alltid hjälpa mig.  Ska ta med min älskade kamera och se om jag kan få några fina bilder, vilket jag absolut hoppas på.

puss & ha en trevlig kväll !


Kommentarer
Postat av: julia

lovisa @ fotoproff nu jue

2008-09-05 @ 23:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: