,

Då va man hemma igen efter en dag i skolan, känns alltid lika skönt :D svenska provet gick skit, fruktansvärda detaljer om årtal och sånt där, inte något vidare lätt när man läst ca 20 årtal och komma ihåg alla & vad som hände då, och vem som skrev vad. Alla namn börjar på A kom vi också fram till! menmen, skönt att inte ha något prov på g nu iafall :-). 

 Ikväll ska jag träffa Isa vid halv 7 och ta en skön promenad och sedan ska vi trycka tröjor. Senare ikväll får jag se om Victor kommer hit efter sin match, vilket jag naturligtvis hoppas på! Vid 11 kommer iafall min kära broder hem, äntligeeeen vad jag har längtat! har även lite spanska läxa och matte läxa jag måste klura på, men det är inget att klaga över när resten av dagen ser lysande ut!

Måste bara påpeka att en viss liten Frida är mycket, mycket saknad..<3


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Novelia's mamma

Svar: Ja, självklart får du det! :) Det värmer i hjärtat att höra att folk "älskar" min blogg, verkligen! :)



Kram!

2008-09-18 @ 18:05:28
URL: http://mammasprinsessaa.blogg.se/
Postat av: Laai

jag saknar dig också gumman

2008-09-18 @ 18:09:19
Postat av: julia

du får skicka den bilden:) och nemen klockan har slagit över tolv, och det är världens bästa lovisas födelsedag :D::D <3 GRATTIS GUMMAN, HOPPAS DU FÅR EN TOPPEN DAG! <3

2008-09-19 @ 00:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: