ras cricket - skin

har alledeles nyss ätit lite taco och väntar på att vi ska åka iväg till mamma och hämta alla mina tusen saker jag behöver inför denna vecka, även åka förbi Victor och hämta min engelska uppsats som jag glömt där. Sedan ska jag sätta mig med Jacob och plugga lite företagsekonomi. Ibland (oftast) är det bra att ha en tvillig, super bra att plugga tillsammans och speciellt nu när vi har samma sak! Hoppas även på lite hjälp av pappa som kan allt sånt där med företagsekonomi :-)

Igår när jag vaknade tidigt som vanligt gick jag ut och fotade lite. Ska hämta kameran snart så kan lägga upp några bilder då. Resten av dagen blev det att plugga, som en helt vanlig söndag. Depp på att allt har sina rutiner, söndag är alltid en pluggdag? borde inte va så, det gör att jag inte gillar söndagar, trots att man är ledig. Tjejer vad säger ni om singing bee på söndagar enligt de gamla traditionerna ;)? inte helt fel att ha något att se fram emot varje söndag. Iafall på söndagkvällen åkte jag till älskling, tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig <3

Har förövrigt förälskat mig i en alldeles underbar låt med världens vackraste text, ras cricket - skin

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: