sovdags

Har precis suttit och försökt få in lite av ekonomin i huvet, men icke. Är alldeles för trött för det idag faktist. Ska alldeles strax ta en varm dusch och sedan hoppa i säng, 21:30! De va ett tag sen det blev så tidigit, men otroligt skönt, förstår inte varför jag lägger mig så tidigt varje dag egentlgien :D

Har varit barnvakt åt de små töserna Ella och Meja idag, vilket gick galant. Byggde kojor, va ute och lekte, kollade på film, vi sjöng och ja, säg något vi inte gjorde? Iafall nu har jag tagit ut min barnslighet och kommer säkert va jätte mogen i några dagar framöver :D not!

Det blev inte några bilder igår så dom kommer nu istället!




Kommentarer
Postat av: friidaa

ohh vad jag saknar dom !!

2008-09-09 @ 22:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: