=D

jobbat från 10-16 idag på biltema med isabelle, stått och delat ut fika till mer än tusen människor. sagt, fika varsegoda, varsegoda och ta fika, de säger tack- vi säger varsegod. Det måste även betyda att vi använt ordet varsegod  ett x antal tusen gånger! menmen det gick bra för oss och så fort jag kom hem och la mig i sängen, brevid en snackande lillebror lyckades jag somna direkt. åh nu kom jag på att jag vaknade någon gång inatt av att jag hade sjukt ont i benet, men så va jag så trött så orkade inte tänka på det och somnade om direkt på någora få sekunder tror jag. sen imorse kunde jag inte sträcka ut benet. jag sa till mamma att jag trodde att jag hade fått en blodpropp, men när Karolina sa att de kunde varit kramp så tror jag mer på det. har dock inte haft det innan, så inte så lätt att veta faktist ;p

Kvällen igår vart trevlig, god mat och roliga tjejor, det tackar vi för. Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, har tyvärr lite plugg jag måste fixa innan jag bestämmer mig för något iafall. hoppas ni får en trevlig kväll :-D
 
 Mickan är pepp som tusan :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: