överraskning

Ligger just nu i Gamsäters säng tillsammans med henne och Julia och har kollat på en film, "nära & kära" riktigt mysig film tycker vi, rekomenderas :). Hade en jätte bra födelsedag igår, startade bra med en grattis sång på morgonen och fortsatte sen lika bra. FIck mest pengar, hade inte önskat mig så mycket, alltid lika svårt :D av älskling fick jag en jätte fin adidas tröja, och av hans mamma ett jätte fint armband och örhängen! av tjejerna fick jag make up rådgivning + smink från Face.

Senare på kvällen gick jag ifrån mina gäster och begav mig till Lina Gamsäter där lina, lina och jag skulle "chilla".  När jag tagit bussen hit ringde jag på och Lna öppnade dörren med ett förvirrat ansiktsuttryck påklädd i jacka i mörkret,
hon säger "vad gör du här? Har inte Lina ringt och sagt att vi ska va hos henne?" 
jag säger  "va? ne? lägg av"
hon säger "du skojjar"
jag säger " ne, du skojjar!"
hon säger "okej men vi åker dit då", (vi går utanför på tomten) "jag ska bara låsa upp cykeln"
Jag ställer mig brevid och helt plötsligt hoppar de andra tjejerna fram ur en buske och sjunger högt för mig :D
Herregud vad jag skrek. NI är helt jävla underbara. Där inne är det sedan uppbokat med fika och mysigt tända ljus, riktigt gulligt. Blev så himla glad. Tack för allt, och tack för att ni finns för mig, ni är oslagbara.

Victor har begett sig till junior SM i Västerås, och jag skulle inte haft någonting emot att följa med och kolla på det. Dock va det lite sent att få veta det igår. kommer sakna dig i helgen!

Ikväll blir det ut och käka med några vänner, Karro bokat bord på ming, mycket mysigt :)

Kommentarer
Postat av: Laai

2008-09-20 @ 22:14:53
URL: http://victorialaii.blogg.se/
Postat av: Laai

Hoppas du hade en bra födelsedag :) <3 Jag älskar dig snutt

2008-09-20 @ 22:15:24
URL: http://victorialaii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: