mode- klädsömnad på folkunga



Nu tänker ni säkert vad har hon lagt in för bild, den var ju inget speciellt. Men nej, det va inte de som va meningen heller. Varför jag la in den här bilden beror på att jag ville visa tröjan som jag blev klar med idag på mitt individuella val på folkunga. Vet inte riktigt om jag är så nöjd, men den kommer säkert till användning någon gång i framtiden. Fick förkorta den en hel del pågrund av fel i tyget, vilket jag inte märkte förens idag! kanon. Nu är det bara att tänka vidare på nästa plagg som måste hinna göras, inte alls många veckor kvar nu. men det ska väl lilla lovisa klara va!

För övrigt har det blivit en hel del pluggande idag för min del. Gjort engelska analysen klar, läst religion och lite företagsekonomi. Återstår bara att läsa i min förbaskat tråkiga svenska bok om romaren Marcus. Som tur va lyckades vi övertyga vår svenska lärare att flytta fram läsandet som egentlgien skulle vara klart idag.

Förövrigt gjorde jag och Marina en god gärning idag. Påväg in till stan träffade vi en tant som stod och höll sig i väggen brevid. Jag såg en väska som låg under henne, men visste inte riktigt om de va hennes eller inte så vågade inte fråga, när jag gick förbi, kännde jag att jag va tvungen och vända så vi kunde fråga om de va hennes. & hon hade hjärtproblem så fick inte anstränga sig den stackaren, så vi gick tillbaka och hämtade den. Vi såg henne sedan gå 20 meter till och stanna igen. usch vad hemskt det är. Kom nu också att tänka på gubben som jag och Julia såg när vi åkte bil, det va kaos på bilvägarna och typ storm ute. Han kunde inte gå en meter utan att stanna, hans ben höll på flyga iväg och dom skakade som bara den. Kände gråten komma upp i halsen, stackars gubbe.

Nu ska jag plugga lite till och sedan är det idol igen, vilka stjärnor det är med i år! & den nya juryn, helt underbar :D Det blir inget med bloggande för idag, så jag säger godnatt nu, och faktist så ska jag sova tidigt idag.

<33

Kommentarer
Postat av: Anonym

ohh vilken fin tröja lovisa, den har du gjort bra! det var något speciellt med den som gjorde den så fin ,

söt är du med <3

2008-09-29 @ 20:20:11
URL: http://friidajacobsson.blogg.se/
Postat av: Julia

tröjan blev ju jättefin! :D ja det minns jag, det blåste så han nästan föll på sina tunna ben , stackarn stackarn!

2008-09-29 @ 21:16:27
Postat av: Linnea

snyyggg tröjja lollsan :D saknar dig <3

2008-10-12 @ 15:28:03
Postat av: Lovisa

Tack Linnea saknar dig också ska jag säga, jätte jätte mycket gullunge..

2008-10-12 @ 17:58:39
URL: http://lovisabrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: