Tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig

"skin skin, som den sol du är,  låt hela världen se ditt vackra leende
lys lys, som den stjärna du är, du lyser upp mitt mörker och jag känner du är med"


Beslutade mig imorse för att stanna hemma idag också, eller snarare mamma beslutade det åt mig. Har fortfarande feber men det borde vara på bättringsväg nu, ska ta det väldigt lungt idag med film och sovande så jag kan försöka gå till skolan imorgon. Kunde inte sova till längre än halv 10 imorse efter att mamma hade ringt (hade redan blivit väckt ett antal gånger) men det va lika bra det, gick upp och tog det lungt med bror och satte mig sedan och skrev min engelska uppsats som ska redovisas om en vecka. I god tid kan ju aldrig vara fel. right?

Ska ta och kolla på ICE AGE nu och försöka sova lite, så jag är utvilad tills Lina kommer förbi en snabbis efter hon slutat. Saknar den tjejen alltför mycket, trots att vi nu går på samma skola. Det behöver inte betyda att vi ses mer för det.

skriver senare <3

Kommentarer
Postat av: julia

har blivit kär i låten, som du skicka!:)

2008-09-05 @ 23:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: