hål i väggen

Tänkte skriva ett litet inlägg här nu innan jag ska dra mig till sängs så man blir lite pigg tills imorgon, ny vecka, nya tag! Inte orkat plugga något idag efter träningen, får ta tag i det imorgon, ibland är det så att man inte orkar helt enkelt, och det är bl.a. därför man inte ska vara ute sista dagen med allt! 

Har legat och tjockat med chips och kollat på "hål i väggen" ikväll, med bl.a. björn gustavsson och lina rosing. De va rätt roligt faktist. Träningen idag gick super, och efter den så unnade vi oss en liten lekstund i vattnet, riktigt ritkigt länge sen. Söndagen rann iväg & ännu en söndag som var omtyckt, tror jag börjat gilla söndagar nu istället!

Imorgon är det IV på folkunga på morgonen, orkar inte, det är inte kul! Min lärare är lite vimsivimsi.. menmen, förhoppningsvis slutar vi som vi ska klockan 13.40 senare på dagen om inte den där politiska debatten förhindrar.

Längtar jätte mycket tills onsdag då min kära broder kommer hem ett tag från Norge, ska bli jätte roligt, han är mycket saknad. På fredag är det ju faktist min födelsedag också, så någonting mer att se fram emot alltså :-). Förrut längtade jag alltid till min födelsedag, nu känner jag ingenting, men det kan ju komma med dagarna ! :D

jaja, nu ska jag sluta skriva, lägga in låtar på ipoden och sen sova. Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Karolina

Sötaste flickan!

2008-09-15 @ 20:38:04
URL: http://darliiing.blogspot.com
Postat av: julia

finaste lovisa :)

2008-09-15 @ 22:59:39
URL: http://juliarosberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: