Grattis Lina Gamsäter

Till att börja med i de här inlägget ska jag gratta min kära vän Lina Gamsäter, hon fyller nämligen 16 år idag! Det är en ålder som är nästan lika värdelös som 17, förrutom en ny sak, och det är gymnasiet! Och nu har du ju hamnat på samma skola som mig och jag får se henne oftare än förr, det är en sak som glädjer mig när jag tänker på vad som gör att jag vill gå till skolan. Du är allt en härlig prick <3 hoppas du haft en underbar dag.

Jag slutade redan vid 11.30 idag, konstigt nog.. hade ingen svenska lektion och ska inte ha det resten av veckan heller, vilket känns väldigt skönt. Åkte hem och åkte sedan till stan igen vid 2 tiden för att möta upp Julia som slutade. Vi gick en sväng på stan och vid 4 tiden mötte vi upp de andra tjejerna och följde med Lina på hennes "nollnings-uppdrag som 17-åring". Blev en hel del pinsama scener för hennes del kan jag ju säga! Åkte hem med pappa efter 5 nån gång och det va då vi bestämde oss för att springa, japp vi skulle ut och springa idag. ser man på. Det är avklarat och nu sitter jag här nyduschad och lagom nöjd över mig själv ;-). Funderar även på att lägga mig, vilket skulle göra mig ännu mer nöjd!

 
skulle viljat ha en bild på lina här, men bloggen vill tydligen inte :/ så jag säger väl godnatt så jag kommer i säng snart (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: