vi behöver också sol!

ahopp, då åker farfar och farmor till turkiet och har det skönt i två veckor, medans vi här hemma fyser ihjäl. Ja, fy tusan vad kallt det är ute nu! Tror aldrig det varit såhär kallt i september någongång förr. Min månad.

jaja, idag är det iafall fredag, och då är man glad ändå! Emma och jag var och spelade squars och åt kina mat på vår håltimma, riktigt kul att spela faktist. Fortsätter vi såhär blir det nog ännu roligare, jag menar, ju bättre man blir desto roligare är det ju.

Ikväll ska jag träffa Amanda och Julia ett tag, får se vad vi hittar på :-)

<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Va grymt skoj med squash , så det måste vi absolut göra fler gånger! O som du säger , desto bättre vi blir desto roligare blir det säkert :D puss gumman, ses imorrn !<3

2008-09-19 @ 20:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: