att utnyttja tiden väl

Har slutat skolan nu, sitter på pappas jobb och har nyss vräkt i mig massor utav mat. Men är fortfarande hungrig.
Just nu känner jag att det inte finns något som är så bra som mat! Väntar nog här tills han slutar, orkar inte ta bussen.
Vi måste gå och köpa ett lager allergimedicin eftersom att jag har otroligt ont i huvudet idag igen, och det är ingen höjdare. Men tillät mig i alla fall en huvudvärkstablett idag, väldigt sällan det händer, vet inte varför jag inte gillar det, men känner att kroppen borde klara av de där själv. Utan någon tablett. Men ville inte ha en likadan dag som igår, och så vill jag orka träffa min kära. Så nu har jag ny energi! Jaja, hoppas att jag har allergin att skylla! ;-)

Skippade träningen för tredje dagen i rad, känner att det skulle vara i princip omöjligt för mig att träna i det här skicket. Men snart får det inte skjutas upp längre, illa illa lovisa.

Ska väl passa på att utnyttja tiden här med att göra lite spanska, kan ju vara skönt att få det gjort så är jag fri till kvällen! Inget mer som MÅSTE göras, men FINNS finns det ju alltid. Ha en fantastisk dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: