EMMA 18



Grattis på din stora dag,
fantastiska, fina vän.

Jag önskar dig en underbar dag,
med mycket uppvakning och glädje.
Du ska finnas i mina tankar hela dagen.

Oh vilket underbart väder! Man kan ju inte annat än att le. Vaknade upp med den underbara brevid mig, gick upp i min ensamhet efter nio någon gång. Då jag var tillräckligt trött på att vänta på att få sällskap upp och UT. Blev i alla fall att sitta ute en bra bit in på dagen. Njuta av att kunna sitta ute i endast linne, känns sjukt att det är så kallt ena dagen och sommarväder andra dagen. Men det är väl så våren är antar jag? ;-)

Kommentarer
Postat av: Emma

Nejmen tack så jättemkt gulliga lovisa! :D<3

2009-04-12 @ 20:49:01
URL: http://emmplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: