hope and glory



Tänk om Måns istället hade valt att bjuda på det här som bidrag till Melodifestivalen?
Hur många hade inte gillat de? Något som sticker ut lite mer än de andra, eller inte
mer är caroline af ugglas såklart. Men jag hade i alla fall lagt en röst om den här var me!

Är på jobbet idag också. Skulle ha fotat med Emma och Karolina nu på eftermiddagen,
men eftersom att regnet föll för ett tag sedan känndes de lite onödigt om vi ville va ute.
Så det får bli någon annan dag, solen lär ju titta fram flera dagar i alla fall :-).

Ska nog ta och sluta lite tidigare idag trots allt, och eftersom det här är sista dagen jag
jobbar den här veckan får det mig att kännas som om de vore fredag. Och den känslan
är ju faktist helt underbar, så det gör inget! Och så blir jag glad när jag inser att det bara
är onsdag! Nej nu måste jag faktist jobba på, men man får ta rast ibland när man är trött ;-).

Ha en super dag kära vänner! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: