lite extra löpning runt vasaplanen!

Duktiga tjejer var vi idag som efter idrotten (squars) begav oss till Vasaplanen och sprang åtta varv. Jobbigt som vanligt, men det gick rätt bra ändå i det fina vädret. Efter varje gång jag har sprungit så får jag hosta, så fort jag skrattar så kommer en hostattack på köpet. Vet inte riktigt vad det beror på. Ingen annan som vet heller kanske? ;-)

Nu ska jag ta och göra lite skolarbete som jag måste komma igång med känns det som. Har haft en mycket skön vecka utan det. Men sparar man allt till slutet så vet man hur det blir! Menmen. Kanske värt det. Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Joel

De kan vara ansträngnings-astma...

2009-04-18 @ 14:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: