städtime

Hemma efter en hel dag hos Farmor med kusin och hund. Mycket trevligt och avkopplande. Det är så otroligt skönt att vara där! Kom hem från min Victor runt 10-11 imorse, och hann bara in och vända innan jag tyckte att det var allt för mycket oväsen ifrån byggandet av vår altan. Det lät som om de var jordbävning eller något liknande. Så just därför satte jag mig och tog en skön cykeltur dit bort (ytterligar en rättare sagt, cyklade hem imorse också). Vi har inte haft lika tur med vädret idag tyvärr så jag har väl inte varit ute allt för mycket.

Har fått någon konstig känsla av lov nu igen, det verkar bli såhär varje gång det är fint väder och man är ledig! Men det gör ingenting, bara skönt att slippa söndags ångesten. Nu ska jag ta och städa och plocka undan lite här, får se vilken tid det tar. Kläder täcker hela soffan tyvärr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: