trasig luftkonditionering

Redan onsdag, herregud vad skönt! Sista dagen i skolan imorgon och sen väntar en lite längre helg. Inte helt fel faktiskt. Blev hård träning för mig igår, med trasig luftkonditionering, så det blev en extra jobbig afrodans. De va som sagt ett tag sedan jag tränade, rättare sagt en vecka. Trott att jag varit sjuk, allergi kan vara lite lurigt ibland när man inte är beredd. Men ska passa på att träna nu när det inte är så mycket i skolan, för sen i sommar kommer jag väl inte vara mest aktiv kanske...

Nu mobil nu också, så om ni försökt nå mig utan och lyckas så har ni nog insett att det är nytt nummer som gäller. Tänkte att det kanske kunde vara bra att tala om. Nu ska jag ta på mig myskläder och ta en promenad med en mycket saknad Isabelle. Inget plugg idag heller för mig del, verkar som jag tar en väldigt soft vecka den här veckan och jobbar hårt som en iddi nästa istället! ;-) Ha en mysiig kväll gott folk och peppa inför morgondagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: