update

Sitter på jobbet återigen idag, tidigt är vi uppe dessutom! Och jag är inte ens lite trött. Känns skönt, kanske är jag utvilad utan att ha sovit ut. Kanske kan man bli väldigt utvilad och återfå sin energi genom att bara göra annat om dagarna än att vara i skolan. Känns som det finns tillräckligt mycket tid om dagarna, och därför har jag en k'nsla av att vi haft ledighet mycket längre än vi har. Så underbart! 

Tänkte bara att jag skulle höra av mig och berätta lite vad som händer i mitt liv. Jag hoppas förövrigt att ni har ett underbart påsklov, både hemma och bortresta om det nu är så. Ta vara på dagarna och njut till max!

+ en extra stor kram till Amanda som troligtvis sitter på planet till Teneriffa nu. Jag är något avundsjuk. 
   
Vad  tusan skulle sitta bättre än lite sol och värme just nu?



Kommentarer
Postat av: Hanna

lovisa jag har alltid undrat hur du får så stor plats med dina inlägg, om du fattar? haha :p alltså på bredden, hur gör du och vilken design har du, jag försöker i förjäves! haha :p

2009-04-07 @ 11:30:41
URL: http://westmanshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: