fotografering

Ägnade min sista påsklovs morgon åt att åka iväg och fota lite och samtidigt få mig en liten promenad.
Vaknar man tidigt så har man en lång dag framför sig, och det är väl riktigt härligt? Hade tänkt åka ner
till gymmet och träna lite senare, men eftersom det är ledig/röd(?) dag idag så var det lite konstiga
öppettider och inga pass. Så skiter i det. Tränar bäst när de är pass, för då är det någon som håller
koll på mig ;-). Får ta det lungt och vila upp mig inför morgon dagen istället! 
Men här får ni i alla fall lite smakprov på det som fotograferades:




 
Svanar är väldigt fina, men kan ju inte neka till att jag har stor respekt för dom.
Lite roligt med den är bilden att man ser exakt var vattengränsen går,
hur skitigt är inte vattnet i rosenkällan?





fler och fler blommor börjar titta fram, och då kan man inte låta bli
kameran helt enkelt!


huggorm som låg och lata sig.

En and som plaskar :-). Vattnet ser inte lika illa ut på den här bilden.


Kommentarer
Postat av: jer

fina bilder lovisa ! :) <333

2009-04-13 @ 15:05:10
Postat av: Emma

Jättefina bilder! Att vår fotodag ska ha så svårt att bli av då! Vi måste ta tag i det snart !! :D

2009-04-14 @ 21:51:01
URL: http://emmplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: