lösning

stor ångest

över att sitta inne och jobba för andra dagen i rad när det är så otroligt underbart väder ute! Det är nog de som är problemet mer våren för min del. Känner en stor kärlek för den samtidigt som jag känner att en stor klump i magen. Och jag har nu äntligen lyckats komma underfund med varför jag känner så. Eftersom att med våren kommer vackra blommor, grönare gräs och därmed mycket pollen. Tyvärr lider jag av allergi, och tar jag inte tillräckligt mycket medicin om dagarna då det kryllar om pollen så svullnar ögonen upp, allt kliar och världens huvudvärk utbryter. är jag har ont i huvudet är det inte något lite ont liksom, utan då är det verkligen så illa att jag måste ligga inne i mörkret och försöka sova för att slippa känna att jag håller på spy. Det bidrar till en stor ångest att ligga inne i det varma sommarvädret när alla andra är ute och njuter. Men än så länge är det lungt. Bara skönt att få de förklarat för mig själv på något sätt.

jaja, nu blir det mat UTOMHUS i solen! för första gången i år. underbart!


sommar 2007 på Öland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: