lördag, fjärde april!

Varmaste dagen år 2009.

Helt ärligt har det funnits otroligt gott om sommarkänslor den här lördagen. Vaknade upp runt nio, såg att solen sken in genom den öppna balkondörren som Lina hade öppnat, och ren vårluft kom in smygandes. Julia sov fortfarande djupt efter sina troligen galna drömmar, så mycket som hon pratade i sömnen inatt, och Lina satt ute och läste tidningen. Jag reste mig upp, gick ut på balkongen och kännde hur varmt det var trots att det var så tidigt, klockan skulle lika gärna kunna vara tolv. Någon timma senare vaknar de andra och dagen startar.

Vi gick promenad in till stan med solen i ögonen. Letade länge efter uteplats för att sitta och äta lunch, och efter ett tag fick vi allt tag på en. Där tillbringade vi en lång tid vid vårt kära bord. Nu är jag hemma, och tänkte tillbringa lite tid här. Inte varit hemma sen igår efter skolan, känns alltid lika lustigt. Tar kvällen som den kommer, blir troligen att träffa Victor!


(inte jag som har tagit bilden)

Lovar att alldeles snart kommer det bli mer bilder här på bloggen. Känner
att jag borde införskaffa mig ett lager istället för att lägga upp alla på en och
samma gång. Fotodag väntar på onsdag med Emma m.fl. Hoppas på bra
väder, snälla! Vore fantastiskt! Ha en super lördag gott folk. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: