:-)

Vilken otroligt härlig dag Linköping bjuder på idag! solen skiner, vår- jackor och vår- skor börjar plockas fram för många och det ger en fantastisk förhoppning på att våren äntligen är här och att vi förhoppningsvis slipper mer snö under resten av halvåret. Jag har varit på strålande humör hela dagen, (okej, bortsett från de 20 minutrarna efter mitt matteprov, som verkligen gick dåligt). Men det har jag glömt bort nu, inget mer med det. Imorgon är det fredag, och det innebär sista dagen innan lovet, endast en enda redovisning att slutföra innan dess. Sedan kommer jag stråla av lycka, och säkerligen de flesta andra också. Nej nu ska jag ta mig ännu en glass, och plugga in lite engelska tänkte jag. Blir möjligtvis en promenad sen i det sköna vädret. Känns lite sådär som sommar då man kan gå ut när man vill, på vintern  vill man ju aldrig gå ut sent då det blir så förbaskat kallt trots att du har "kläder för väder". Det blev svårt att förklara, men kanske är det ändå bara jag som får den sköna känslan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: