äntligen

Då hoppas vi att alla är utvilade och glada inför en skolstart imorgon? Det verkar (inte) så i alla fall så som alla skriver om det överallt. Vi treor är nog en aning mer laddade, just för att det ÄNTLIGEN är vi som ska få nolla! Har idag träffats några stycken över en fika på stan för att planera lite sådant, så tror nog det mesta är under kontroll.

Jag har inte ens LITE ångest över att börja skolan. Vet inte vad det beror på, och det är nog första året jag känner så. Trivs i min klass och ser fram emot sista året på katedralskolan. Finns faktiskt mycket roligt att se fram emot. Bara att NJUTA!

Nej, min hals värker och min hosta blir värre såhär framåt kvällen, vilket är hopplöst när man ska sova. Så jag tänkte ta en varm kopp te, och kanske lite MÖRK (verkligen mörk) chocklad. Vilket faktiskt hjälper. Mörkchoklad är lugnande, och jag tror att det är de som gör att det hjälper. Ha en fantastisk kväll och morgondag i skolan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: