hur gick det till?

Har precis tagit mig ett skönt bad i det dystra vädret. Så sitter här i världens skönaste kläder och bara har det mysigt med mina råttsvansar på ryggen (så Victor säger om mitt hår när det är blött). Dags att fixa sig lite, för hela dagen kan inte segas bort, trots att jag är trött efter ett sommarlov med sammanlagt FYRA veckors jobb. Men nu är det slut! Njuta sista dagarna.

Snart kommer Philip hit och det var allt för länge sen jag såg honom kom jag att tänka på.
Hörs sen!

ps. supermysig kväll igår hos dig kusin! & förstår inte hur jag kunde glömma min älskade Nikon- kompis.
       Tog rätt hårt på hjärtat när jag kom på det igår kväll., (så därav kommer bilder senare).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: