IMORGON

Så FANTASTISKT väder! Är det inte sjukt? Har varit ute hela dagen och inte ett enda litet moln har setts på himlen.
Låt vädret fortsätta såhär till skolan börjar, jag behöver D- vitaminen (och lite färg).

Har haft besök av både farmor, kusin och Julia idag då jag varit ensam med hunden. Sol och bad dagen lång. Vem blir inte glad över lite sällskap så här om dagarna. Inte behövde jag vara orolig över att vara själv med en hund som håller på bli könsmogen och inte liknar sig själv. Som verkligen inte vill gå åt samma håll som mig när vi är ute och går och som står och gnäller och LUKTAR överallt. Men förhoppningsvis kommer han över det, puberteten är vi alla någon gång i ;-).

Suttit och tittat genom gamla bilder här på datorn och varje gång skrämmer det mig lika mycket att "tänk om det skulle hända datorn något och alla mina bilder skulle försvinna". Måste se till att bränna över dom på mina hundra CD-skivor jag köpt, eller kanske ännu bättre, att köpa mig en extra extern hårddisk?


Imorgonkväll kommer min otroligt saknade bror hem! Ska bli ett
nöje att få se honom här hemma igen. Man är så besatt utav sina syskon,
utan att ens veta om det. I love you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: