lördagskväll

Idag har jag varit modig och gett mig ut på de stora vägarna i trafiken. Känns skönt. Men än så länge är det bara automat avklarad, ska imorgon se till att köra lite på en manuell växellåda. Har även vilat och umgåts med min farfar och farmor. Lucky me ♥
 
Har precis hunnit njuta av en god middag, synd bara att mat aldrig lockar mig när jag är krasslig...
Inväntar just nu Frida och Simone som ska komma och sällskapa mig och min hosta. Så ska fixa iordning lite mys härinne nu med ljus som de troligen uppskattar när de kommer in från regnet.

Just det!! föresten, vid halv tre stod min lilla söta hund vid min säng och ville komma upp och lägga sig i sängen. Nån halvtimma senare hade han kräckts ned min filt. Var elak och körde upp honom. Vilket jag ångrar. Det var väl inte hans fel? Lille söte vän, vad jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: