saknaden tar över

Ett sommarlov är till för att HA TID, att hinna göra de man annars inte hinner. Att träffa sina vänner som man inte hinner allt för ofta, och det är precis vad jag inte HUNNIT (?) göra. Det känns som en tom sten i mitt hjärta när jag tänker på alla underbara, fantastiska personer jag skulle velat dela mer tid med under lovet. Det är svårt med tid, det är svårt att tajma. Men jag känner i alla fall STOR saknad för många.

Nu ligger hunden och sover härnere på min matta, ska smyga så att jag inte väcker honom. Vill gärna ha en gosis som kryper upp i sängen imorgonbitti och väcker mig. Så nu ska jag kurera mig och låta hostan försvinna inatt, ja det var precis vad jag hade tänkt mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: