sommardag

Ännu en helt fantastisk dag, och det tackar vi för!

Redan innan klockan 10 imorse var jag klar med all uppackning av resväskor och annat, städning i hela rummet och frukost. Så vid tio kunde jag lägga mig och njuta utav solen. Efter en stund med sol och bad blev jag hämtad av farfar, farmor och kusin för att åka till Borensberg och äta lunch hos släktingars nyöppnade restaurang. Solen hettade på och det blev allt för varmt för att gå omkring i den lilla orten, så vi satte oss i bilen hem för att ta ett bad! Väl hemma väntade Lina, som redan hade hunnit ta sig ett dopp och umgåts med resten av familjen! Blev en mysig eftermiddag med släkt och vän, bad, sol, glass och frappe (ny favorit).

Och så kom det jag länge hade väntat på! Min älskade bror steg in genom dörren och jag kom nästan fortare springandes till honom än hunden. Ännu mer avundsjuk blev jag när han under hela kvällen berättat om hur roligt de haft de och vilket otroligt värmerekord de haft. Han är världsbäst <3



                   t u s e n  t a c k  f ö r  e n  f a n t a s t i s k  d a g !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: