middag

Kvällen igår spenderades hemma hos Amanda, med matlagning för grabbarna.
Skulle bli en överraskning, men blev väl inte så mycket av det. Men mat i alla fall,
vi var duktiga och det blev gott. Gick sedan hem inatten till Hjulsbro allihopa efter
att ha sett skräckfilm. Jag sov hos Victor, som 14 st till (hockeyskola=massa gäster!).

Gick upp innan 10 nån gång, och det var då jag insåg att jag inte mådde bra. Hostan
sen två dagar innan satt fortfarande kvar. Tog det riktigt lungt och tog frammåt dagen
en tupplur till. Klarade sedan knappt av att GÅ hem till mamma, vilket inte är ALLS långt.
Så hade en söt bror som skjutsade mig. Fantastiskt vad jag uppskattade det!




trevliga bortbjudna killar som var otroligt trötta efter att ha sprungit 1,5 mil.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: