utomlandsvärme

Känner mig otroligt matt och trött i kroppen idag, vet inte vad det beror på men orkar knappt gå upp för trappan. Kanske bara mat som behövs? Annars blir jag lite orolig att jag ska åka på en jäkla influensa såhär sista veckan. Nej det tror jag inte. Vi får se. Kan för övrigt också berätta för er att jag känner mig otroligt ensam här hemma. Jag som är så van vid syskon, har nog aldrig varit ifrån ALLA samtidigt (bortsett från då jag åker bort). Helt ensam är jag utan dom. Från tre till noll på snart två veckor. Har iochförsig min lille hund. Han är rätt söt han med. Men ska sluta gnälla nu. Får kanske träffa Philip sen.

Har varit på jobbet även idag och gjort iordning det sista. Så nu är det projektet klart. Har dessutom suttit och försökt hitta en massa restresor, på alla möjliga sidor. Men ännu inget som är bokat. Är bara så otroligt(!) sugen på att få lite utomlandsvärme. Men ska hålla ögonen öpnna i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: