a cinderella story

Nu nu klippt av en sådär 10 cm från mitt hår. Gud så jag har längtat. Det kändes som det var på tiden. Verkligen. Det känns väl framförallt bra eftersom att så stor del av det som blekts från brunt till orange i mitt hår nu är borta (tror jag i alla fall). Solen bleker och toning går ut. Då blir det ingen vacker färg tyvärr. Ni har nog säkert varit med om det själva också!

Jag har ju lovat mig själv att inte färga mitt hår mer, ifall ni undrar varför jag inte bara färgar det.
Det kommer jag få stå ut med några år till. Nu har jag i alla fall passerat en bit över ett årsgränsen!

Jaja, efter ett långt och härligt bad ska jag nu burra in mig i massa kläder och halsdukar och sedan ta mig en promenad bort till Marina för filmkväll. A cinderella Story hade vi tänkt se. Men nu är jag ju sen. Får se till att öka lite så jag slipper sitta och fråga varför jag inte förstår något.

Ha en super mysig kväll!

Kommentarer
Postat av: LinaJosefinBerg svarar:

Jag längtar verkligen tills jag ska klippa mig. Gud så skönt det ska bli! Verkligen.

2009-12-31 @ 00:48:31
URL: http://linajosefinberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: