vår vecka!

Åter hemma i mysiga juletider efter en helt fantastiskt skön vecka på Gran Canaria. Att följa med dit var nog det bästa beslutet jag tagit på väldigt länge. Kanske till och med så att jag vågar säga någonsin.

Känner mig utvilad.
Känner mig lycklig efter att ha tillbringat en hel vecka med min bästa vän.
Har fått ny och fräsch energi, pepptalk och TRYGGHET.

Såklart har vi tagit mycket bilder eftersom båda är helt galna i att fota. Det som gör det hela extra roligt. Så jag tror att jag väljer att förklara vår vecka i bilder i stort sätt.



En sista bild i detta vinterland innan bilen tog oss till Örebro flygplats.






Vår absoluta favorit som helt klart ska förstoras på foto och sättas upp i mitt rum!


Fruktansvärt ful min på den här bilden, men ändå älskar jag den.
Jag vet inte om ni kan se hur mycket känsla det är i bilden men.












Otroligt höga vågor som tydligen spanjorerna uppskattade riktigt mycket. Vi lockades lite av detta.


Även vi uppskattade nog vågorna lite grann!


Fick oss en riktigt annorlunda julafton. Har det någonsin hänt att man varit ute och festat på julafton?
Nej, det är då man brukar ha det mysigt med nära och kära.
Men detta var värt att testa det också!








Världens absolut vackraste vän


Puss!

Och tusen tack för en helt fantastisk vecka hjärtat.
Tack för tryggheten och värmen.
Tack för att du bryr dig.
Tack för att du är just MIN vän!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Galet snygga tjejer det där !

2010-01-04 @ 02:43:37
URL: http://victorialaii.blogg.se/
Postat av: Lovisa

svar: DU är galet snygg min vän!

2010-01-04 @ 12:25:56
URL: http://lovisabrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: