jobb



Sitter förtillfället på jobb och kommer att fortsätta göra det ett x antal timmar till. Har förtillfället en liten rast. Ja ni vet, det är jobbigt att jobba. Det är mycket skönare att gå i skolan, trots att vi har mycket att göra.
Det går fint! Vi klarar allt galant.

Efter jobb så ska jag ta mig en skön promenad till mig älskade. Blir myskväll på det. Med LÅNG sovmorgon imorgon för min del. Troligen inte för honom dock eftersom han alltid börjar 8. Älskar att inte behöva gå upp när det är tidigt och någon annan måste det. Skön känsla. Lite empati kanske.

Förresten, Meny Magazine medverkade i Corren i dag. Mycket bra. Dock var journalisten inget vidare bra på att skriva. Hon skrev alldeles för virrigt för att man skulle förstå. Men jag klagar inte. Det är positivt för oss!

Nej nu ska jag återgå, det är dags att bli klar så jag kan få min sovmorgon i morgon!
Ha en fantastisk kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: