film time med världens bästa mamma

Pluggar på så gott jag kan! Har dock konventrationssvårigheter eller något sånt. Måste ha helt tyst för att förstå någonting i dag tror jag.

Söndagar är bästa tv-kvällen och klockan 21.00 bjuds det på många filmer! Mamma och jag ska i alla fall se någon, vilken det blir är än så länge oklart. Tips för filmdags om ni inte har något för er i vilket fall!

Första söndagen jag sover hemma på jag vet inte hur länge. Känns konstigt. Känns på något sätt fel. Inte vanligt.

Kommentarer
Postat av: Lina

Äsch, nästa söndag sover du brevid mig på ett hotell på Canariöna, så det blir inga långvariga ensamna söndagar, tänk på det! :))

2009-12-13 @ 21:13:21
URL: http://linajosefinberg.se
Postat av: Lovisa

Svar Lina: Sant darling! och jag drömmer redan nu om den dagen!!

2009-12-13 @ 23:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: