lägga mig i ide

Efter en allt för sömnlös natt är jag igång med packning, uppsats skrivande och laddning inför 18-års fest. Jag brukar ha en förmåga att göra mycket i sista tid. Så att packa var en bra idé. Uppsatsen borde dock se till att bli klar i första hand eftersom den ska in redan imorgon, och jag är inte nära klar alls faktiskt. Har idag en ond mage och ett huvud som inte riktigt hänger med. Men hoppas det blir bättre framåt kvällen.


Temat för kvällen är "röda mattan". Det är väl dock inte riktigt vad jag känner för att följa tyvärr. Har ingen som helst lust att klä upp mig. Har knappt orken till att fixa mig. Och dessutom är det helt otroligt mycket snö ute. Vill inte frysa. Så jag kommer bara ha mina egen pimpade leggings! Inget som tillhör röda mattan direkt.
Men känner jag mig trygg i min klädsel så brukar det bli bra.




Om jag fick bestäma skulle jag just nu lägga mig i ide något år eller två och sedan komma tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Lina

SNYYYYGGGT!!!!

2009-12-16 @ 23:03:14
URL: http://linajosefinberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: