sista dagen år 2009

Jag har något allvarligt problem med att kolla på film.
Jag kan inte.
Jag börjar faktiskt bli orolig över det själv nu, börjar gå över gränsen.
Antingen så kan jag inte koncentrera mig.
Eller, som 90% av gångerna så somnar jag.
Alltså, det är ju inte det att man kanske är trött någon gång ibland, utan jag somnar oavsett.

Nu är jag i alla fall hemma och ska genast lägga mig i min varma sköna säng. Kylan ute är helt sjuk faktiskt.
Ny dag imorgon då det gäller att vara pigg! Sista dagen år 2009. Kan bli speciellt. Eller?

Det sker bara en gång om året, liksom jul, födelsedag, midsommar och massa andra saker. Det kanske inte är så speciellt ändå? Jag känner inte så. Känns inte som att det har så stor betydelse för mig om jag ska vara ärlig.

Förövrigt känner jag en liten lust att åka skridskor, och pulka också faktiskt. Bara det att jag blir stel som en pinne så fort jag går utanför dörren. He-He.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: