Tredje advent och Lucia

Tredje advent och dessutom LUCIA i dag. Jag gillar Lucia, det är så vackert. Men känns inte samma sak när det är på en söndag. Jag som ville se det på tv i morse klockan 7, men nej, då var jag inte vaken. Men som tur är kan jag ju se det i kväll sen. Hade även en önskan på att få se Lucia och Lina Gamsäter med kör(?) i Konsert och Kongress i dag. Men jag har inte ens hunnit tänka på att skaffa mig en biljett.
.
Min dag måste bestå utav plugg, plugg och plugg. Jag har ett sista prov i en kurs i morgon, internationell ekonomi som inte heller är världens lättaste enligt mig. Dessutom har jag en stor sista uppsats som vi haft flera veckor, och till och med månader på oss och göra. Men har jag gjort den? NEJ.

Jag önskar er en underbart mysig söndag, julen närmar sig snart och vi är en god bit på vägen med snö!

Kommentarer
Postat av: frida

Finaste bilden på min finaste vän.

Måste också säga att di blogg är toppen och ska inte tala om designen heller. Fortsätt såhär hjärtat mitt <3

2009-12-13 @ 13:27:39
URL: http://friidaajacobsson.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Svar Frida: Tusen tack min vackra tjej <3 kul att du läser. I love you!

2009-12-13 @ 16:24:13
URL: http://lovisabrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: