14 februari


Se hela bilden


Alla hjärtans dag idag (+julias födelsedag) och solen skiner. Händer bara en
gång om året, och jag tycker absolut att det är en mysig dag. Tyvärr får jag fira
denna dag i min ensamhet utan min älskade, eftersom att han befinner sig i
Frankrike (framme snart tror jag). Men jag tänker på dig i alla fall, tack för den
kärlek du ger mig. Jag älskar dig <3.


Har tyvärr råkat ut för världens förkyldning igen, jag förstår mig inte på det här.
Min hosta som precis har börjat avta, men det slapp jag inte för när jag vaknade
igårnatt av att jag inte kunde andas så var det såklart en förkyldning som lurade.
Inte så konstigt kanske när alla runt omkring är sjuka. Men vad tusan har hänt
med mitt imunförsvar i så fall? Känns som jag är sjuk rätt så ofta nu för tiden,
jag som nästan aldrig var sjuk förr. Dock har jag alltid haft en förmåga att vara
sjuk på lov och såntdär, det har nästan varit som en vana för mig. Menmen,
vitaminer som gäller för mig i helgen då.

Min morgon har bara bestått av mys med vovven, har även varit ute på en liten
kort promenad i området bara (han får inte gå långa promenader än, man får
inte anstränga deras hjärtan). Han fick för första gången se/höra/känna lukt av
andra hundar. Dom gömde sig dock för att dom inte skulle se varandra. I vilket
fall så blev han jätte rädd. För han är en pluttis.

Tips på mysig låt till alla hjärtans dag:
Love you 'till the end - The pogues


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: