chokladmässan

Lördag idag, och som vanligt på lördagar så rinner tiden verkligen bara iväg. Julia och jag har haft en skön morgon med lite hundlek och målning av naglar. Nu har jag precis fått i mig lite mat och jag och Jacob ska när som helst ta bussen ned till stan för att gå ner till cloetta, där choladmässan idag infinner sig. Har aldrig varit på det förrut så ska bli kul att få se hur det är. Vann biljett dit när vi körde paketleken i julas, det känns som det inte var allt för länge sen faktist. Om det fortfarande är ljust och soligt när jag kommer hem (ingen aning om hur mycket tid som kommer spenderas i Cloetta Center) så ska jag nog ut och fota lite. I och för sig så är allt (speciellt naturen) så grått och tråkigt just nu. Så skulle hellre föredra att fotografera en människa. Men nu ska jag nog ta och sätta lite fart på tempot så jag kanske slipper stressa de sista 10 minutrarna innan bussen går, som det vanligtvis brukar bli.

A Touch of Chocolate 2009  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: