deltävling 4


Såhär ser kvällen melodifestival upplägg ut. Det är de som gäller för mig
ikväll. Hoppas på att Agnes har något bra att bjuda på, har även en hög
förväntning på Anna Sahlene. Älskade henne när hon sjöng för Estland
för riktigt länge sen, och jag var riktigt liten.

Chokladmässan var nog ingenting för mig och min bror. Vi tillbringde
endast en timma där. Men köpte med oss lite god choklad hem till
pappa och monica i alla fall. Men blev fascinerad av all dekorerad
choklad som fanns där, en del choklader var verkligen jätte fina, jag
vet, det låter helt sjukt att säga så. Men det var faktist det. Nej nu missar
jag väl troligen Agnes om jag inte slutar skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: