i taket lyser stjärnorna

Väntar på att mamma ska komma från jobbet och hämta upp mig. Vi ska åka en sväng ut till ikano.
Jag känner mig lite rastlös av att ha suttit inne hela dagen, ensam nästa hela dagen också (lider
säkerligen av något som gör mig otroligt sällskapssjuk). Det känns inte som något vanligt. I vilket
fall så ska bli skönt att få komma ut en stund nu. Det här är även första, av lovets "många" dagar
som jag gör något åt mitt utseende. Har i princip gått med mjukis kläder och en tofs i håret hela
lovet känns det som, kanske dags att ta tag i det nu, iof har det ju varit mitt egna val.

Efter ikano blir det fika med Issabelle och Marina, och ännu senare bio med dom andra tjejerna.
Vi tänkte se "i taket lyser stjärnora" någon som har sett den?

Jag har läst den boken för flera år sedan, men har inte så mycket minne av den förrutom att det var
två helt olika tjejer, varav den ena hette Ullis.  Och att den andra tjejens mamma lider av cancer.
Kanske minns mer under filmens gång.


Kommentarer
Postat av: Amanda

jag har sett den :) men den var inte riktigt som boken :p

2009-02-24 @ 22:16:11
URL: http://mormoreminidol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: