I wandred lonely as a cloud

Jag hatar verkligen litteraturhistoria, det går inte att få in i huvudet! Inte i mitt sådant i alla fall.
Och inte underlättar det när det är på engelska heller. Det här är helt enkelt INGET för mig.
Nu ska jag sova, Victor har varit här och sagt hejdå till mig och nu menar han att jag ska klara
mig utan honom ända tills nästa söndag. Känns väldigt jobbigt om jag ska vara ärlig. Men det
fixar sig. Hoppas dom får sig en trevlig resa till Frankrike i alla fall.


(På bild Emma, Julia, Emma, Lovisa)
Efter många, många försök lyckades jag få in en bild här (och överhuvudtaget
så lyckades jag komma in på blogg.se som verkar strula ordentligt). Det blev
skridsko åkning idag, ett litet tag i alla fall. Synd bara att min lärare inte kollar
upp saker ordentligt! Det borde vara ett krav.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: